For at få det bedste ud af dit anlæg er det vigtigt, at det bliver vedligeholdt. Med den rigtige vedligeholdelse vil levetiden forlænges og give blødt vand i mange år fremover. Vi anbefaler derfor alle vores kunder at få tegnet en serviceaftale. Vi kalder det Aqua Care PREMIUM.
Med en serviceaftale sørger AQUA DANMARK for vedligeholdelse af anlægget og udskiftning af reservedele, så du kan koncentrere dig om at nyde det kalkfrie vand.
Det anbefales at få et serviceeftersyn på dit blødgøringsanlæg hvert år, hvis det er installeret til drikkevandet. Her vil en servicetekniker fra Aqua Danmark komme på besøg for at gennemse og servicere anlægget. Under de årlige serviceeftersyn vil bl.a. hygiejnekomponenten (klorcelle) blive skiftet senest hver 2. år.
Med en serviceaftale sparer du penge på service-besøgene samt vedligeholdelsen, så der ikke kommer uforudsete udgifter. Vi anbefaler derfor, at du tegner en serviceaftale hos AQUA DANMARK for at forlænge dit anlægs levetid, så du kan nyde blødt og kalkfrit vand langt ind i fremtiden.
SERVICEAFTALEN INDEHOLDER |
Aqua Care
|
---|---|
Service-vedligeholdelse | |
Inkl. klorcelle (skiftes hvert 2. år) | |
Årligt besøg af AQUA DANMARK-tekniker | |
Rabat på blødgøringssalt | 30 % på 25 kg salt poser |
Fri kundesupport | |
Inkl. udkald, arbejdsløn og reservedele ved produktfejl |
Serviceaftale kan tegnes uanset alder på dit Aqua Danmark anlæg, så længe dit anlæg er funktionsdygtigt. Dog vil der blive påkrævet et oprettelsesgebyr på 625 kr. hvis anlægget er ældre end 12 mdr. fra købsdatoen.
Der vil blive opkrævet et miljøgebyr på 45 kr. efter hvert årligt serviceeftersyn.
Ovenstående Aqua Care Premium serviceaftale gælder kun til Aqua Danmark Leyco SOFT, Slim SOFT og Small SOFT modellerne. Ved andre modeller blødgøringsanlæg bedes du kontakte os for priser, betingelser mm.
Se fordelene på vores forskellige aftaler
eller bliv guidet af en vores eksperter
For alle os der elsker et kalkfrit hjem